ВЕСЕЛКОВА МУЗИКОТЕРАПІЯ

Резюме

Ірина Малашевська: доктор педагогічних наук, доцент, фахівець музикотерапевтичної діяльності, автор більше 60 наукових публікацій (монографія, посібники, методичні рекомендації, наукові статті тощо) з проблеми розробки і впровадження саногенно-особистісної парадигми музичної освіти дітей, співавтор парціальних програм і методичних рекомендацій «Веселкова музикотерапія», «Музично-оздоровчі мандрівки з дітьми п’ятого року життя», «Музично-оздоровчі мандрівки з дітьми четвертого року життя» (затверджених МОН України), практикуючий фахівець музичної освітньо-оздоровчої роботи з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку, організатор авторських курсів «Музикотерапія з дітьми дошкільного віку» та Всеукраїнських науково-практичних семінарів «Культурологічний та педагогічний аспекти впровадження засобів музикотерапії у систему дошкільної, шкільної та вищої мистецької освіти», член Всеукраїнської асоціації музикотерапевтів України, учасник більше 100 Міжнародних та Всеукраїнських фестивалів, конференцій, форумів, семінарів, а також учасник телепередач і радіоефірів.
Освіту здобувала у Черкаському музичному училищі ім. С.С. Гулака Артемовського, Донецькій консерваторії, аспірантурі та докторантурі при Національному педагогічному університеті імені М.П.Драгоманова, на авторському навчальному курсі «Музикотерапія» Г.Побережної (Україна) та навчально-методичних семінарах «Музикотерапія як музична дорога до світу дитини», «Терапевтичний аспект роботи з музикою у дітей від народження до 15 років» Матея Ліпського (Чехія).

Програма

зображення_viber_2020-11-05_11-45-14

Програма та методичні рекомендації «Веселкова музикотерапія: оздоровчо-освітня робота з дітьми старшого дошкільного віку» рекомендується для використання у навчально-виховному процесі сучасних дошкільних і позашкільних навчальних закладів у роботі зі здоровими дітьми (задля гармонізації емоційно-психофізіологічних станів та підсилення розвитку їх музикальності), а також з дітьми, які мають незначні емоційно-психологічні розлади (з метою усунення неврозів, страхів, комплексів, проблем поведінки, внутрішніх конфліктів тощо). Зміст програми може бути використаний як базовий для проведення гурткової роботи зі старшими дошкільниками.

Програма та методичні рекомендації «Музично-оздоровчі мандрівки з дітьми 5–го року життя» створена для використання у навчально-виховному процесі сучасних дошкільних і позашкільних навчальних закладів у роботі зі здоровими дітьми (задля гармонізації емоційно-психофізіологічних станів та підсилення розвитку їх музикальності), а також з дітьми, які мають незначні емоційні наслідки захворювань, стресів, навантажень тощо (з метою усунення неврозів, страхів, комплексів, проблем поведінки, внутрішніх конфліктів тощо). Зміст програми може бути використаний музичними керівниками, вихователями, логопедами, психологами та іншими педагогами у навчально-виховній роботі з дітьми 5-го року життя.

Музично-казкові намистинки. Оздоровчо-освітня робота з дітьми четвертого року життя : методичний посібник / І.Є.Трофімченко, С.В.Боднар, А.Д.Гончарук [та ін.]; наук. кер. І.А. Малашевська. – Хмельницький, 2018. – 152 с.
Посібник створено для використання в освітньому процесі сучасних закладів дошкільної та позашкільної освіти та містить програму і методичні рекомендації оздоровчо-освітньої роботи з дітьми 4-го року життя. Рекомендовано педагогам для реалізації варіативної складової Базового компонента дошкільної освіти (гурткова робота) або як корекційна діяльність музичних керівників із дітьми, які потребують особливої уваги. Освітній зміст методичного посібника розроблено відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти. Оздоровчий зміст посібника розроблено з метою гармонізації емоційно-психофізіологічних станів дітей молодшого дошкільного віку (усунення страхів, проблем у поведінці, профілактика та запобігання неврозів тощо) на основі сучасних наукових досліджень та досягнень.
Для музичних керівників, практичних психологів, учителів-логопедів, учителів-дефектологів, вихователів закладів дошкільної освіти для використання в роботі з дітьми молодшого дошкільного віку.

Методична бібліотека